1 kilogram w tydzień, 5 kilogramów w miesiąc, czyli jak szybko schudnąć?

odchudzanie

O nadwadze mówi się jako o chorobie XXI wieku. W zasadzie, trudno się z tym nie zgodzić. W ciągu niespełna dwóch ostatnich dekad, liczba osób z nadwagą wzrosła o niemal 25%. Podobny wzrost zanotowano w przypadku liczby zgonów wynikających z otyłości i jej powikłań.

Nadwagi nie można ignorować. Wszak, to nie tylko defekt o charakterze kosmetycznym. To także problem natury zdrowotnej. Otyłość może być bowiem przyczyną miażdżycy i chorób układu krążeniowo-sercowego.

Jak schudnąć 5 kilogramów w ciągu miesiąca?

Proces odchudzania z całą pewnością można określić mianem trudnego i złożonego. Wszak, aby zredukować tkankę tłuszczową musimy doprowadzić do lekkiej metamorfozy naszego stylu życia. Obejmować ona będzie zarówno aktywność fizyczną, jak i nawyki żywieniowe.

Redukcja pięciu kilogramów w ciągu miesiąca to cel wymagający, ale jak najbardziej możliwy. Każda zaangażowana osoba może osiągnąć takie wyniki.

Aby pozbyć się pięciu kilogramów w 30 dni musisz:

  • Zmienić nawyki żywieniowe – zadbać o to, aby dieta była pełnowartościowa i regularna. Jadłospis musi być również zdrowy, a jego bilans kaloryczny obniżony o 200-300 kcal względem generowanego zapotrzebowania.
  • Wzmóc aktywność fizyczną – bezwzględnie należy zadbać o większą ilość ruchu. Codzienna aktywność fizyczna w postaci 30-45 minutowego treningu aerobowego zdaje się być wystarczająca. Należy jednak pamiętać o tym, że ćwiczenia muszą mieć charakter ogólnorozwojowy.

Opcjonalnie warto również zadbać o suplementację uzupełniającą. Niektóre środki są na tyle skuteczne, że potrafią zwiększyć efektywność diety i treningu nawet o kilkadziesiąt procent.

Odchudzając się należy pamiętać, że kluczem do sukcesu są: konsekwencja, cierpliwość, upartość w dążeniu do celu i zaangażowanie. Przed rozpoczęciem procesu odchudzania warto zadbać o motywację – wszak, to może być naprawdę wymagające i trudne zadanie.

Jaki suplement diety na odchudzanie?

Dobroczynne właściwości ziół wykorzystywane są powszechnie w procesach wspomagania leczenia i w ramach profilaktyki. Coraz częściej stosuje się je również w procesach odchudzania. Jednym z najlepszych przykładów tego typu ziół jest zielona herbata.

Zielona herbata i jej właściwości pro-zdrowotne
Właściwości zielonej herbaty znane są od wieków. Już w czasach starożytnych susz ziołowy z zielonej herbaty wykorzystywany był w leczeniu drobnych dolegliwości i infekcji. Dzisiaj, liczne badania potwierdzają dobroczynne właściwości naparu z zielonej herbaty.

Zielona herbata przede wszystkim działa następująco:

  • obniża ciśnienia we krwi
  • obniża ryzyko wystąpienia chorób serca
  • hamuje rozwój bakterii w systemie pokarmowym
  • wspomaga ochronę zębów przed próchnicą
  • przyśpiesza wydalanie toksyn
  • wspomaga leczenie zapalanie spojówek i powiek

Zielona herbata popularna jest szczególnie dlatego, że wykazuje działanie odchudzające. Wszak, w obecnych czasach niemal co trzeci Polak podejmuje trudy redukcji wagi. Nic więc dziwnego, że zielona herbata cały czas zyskuje na popularności.

Zielona herbata jest suplementem diety, a nie substytutem. To swojego rodzaju uzupełnienie, które spotęguje efekty odpowiednio zbilansowanego jadłospisu.

Zielona herbata wykazuje następujące właściwości wspomagające odchudzanie:

  • przyśpiesza detoksykację organizmu
  • przyśpiesza przemianę materii
  • ogranicza apetyt

Zielona herbata – jak stosować, dawkowanie

Zielona herbata to w pełni zdrowy, nie powodujący żadnych komplikacji zdrowotnych suplement, którego nie sposób przedawkować. Nie mniej jednak, działanie pobudzające zielonej herbaty sprawia, że warto zastosować się do rad dotyczących dawkowania tego suplementu. Zieloną herbatę należy przyjmować 2-3 razy dziennie. Napar należy pić w pierwszej części dnia.

Parzenie zielonej herbaty trwa około 5-7 minut. Napar można pić zarówno po całkowitym, jak i częściowym wychłodzeniu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *