Jak osiągnąć zgrabną sylwetkę? Co zrobić, aby wyglądać pięknie?

jak schudnąć

Piękna, zgrabna sylwetka to marzenie wszystkich kobiet. Za wyjątkiem tych, które takową już posiadają. W ich przypadku marzenie stało się rzeczywistością. Na przykładzie zgrabnych kobiet możemy zauważyć, że jest to jak najbardziej możliwe.

Metamorfozie poddać się może każda kobieta – bez wyjątko. To czy masz 5, 10 czy 25 kilogramów nadwagi nie ma żadnego znaczenia. Oczywiście, im większa nadwaga, tym dłuższy czas odchudzania.

Jak schudnąć?

Proces odchudzania jest wymagający i wymaga odpowiedniej wiedzy. Wbrew pozorom nie wystarczy mniej jeść i ćwiczyć by schudnąć. Obydwa te elementy wymagają odpowiedniego podejścia, regularności i samodyscypliny.

Dieta odchudzająca powinna być realizowana zgodnie z następującymi zasadami:

  1. Jadłospis powinien być zdrowy i pełnowartościowy.
  2. Bilans kaloryczny ustalany powinien być na podstawie indywidualnych uwarunkowań oraz wskaźnika BMI.
  3. Pory przyjmowania posiłków muszą być stałe.
  4. Odstępy pomiędzy posiłkami powinny wynosić 2-3 godziny.
  5. Ilość posiłków w diecie nie może być mniejsza niż 2-3.
  6. Śniadanie należy konsumować do godziny od przebudzenia.
  7. Kolację należy przyjmować najpóźniej na 2-3 godziny przed snem.

Z kolei trening odchudzający powinien cechować się:

  1. Trening musi mieć charakter progresywny, oznacza to, że obciążenie treningowe wraz z każdą kolejną sesją powinno być zwiększane.
  2. Minimalna objętość treningowa podczas jednej sesji to trzydzieści minut.
  3. Minimalna objętość treningowa w ciągu tygodnia to 150 minut.
  4. Intensywność powinna być dostosowana do możliwości danej jednostki i wynosić musi od 55 do 85 % maksymalnego tętna wysiłkowego.
  5. Trening musi mieć charakter ogólnorozwojowy.

Reasumując, odchudzanie to nie po prostu dieta i trening. To szereg zasad, które obejmują także sferę relaksu, regeneracji (snu), a także suplementów. Aby efektywność procesu odchudzającego była najwyższa, musisz bezwzględnie zadbać o te wszystkie elementy.

Pamiętaj – rezultaty nie przychodzą natychmiastowo. Polecamy uzbroić się w cierpliwość i konsekwentnie dążyć do celu.

Jaki suplement na odchudzanie?

W obecnych czasach nadwaga stanowi jeden z najpowszechniejszych problemów w cywilizowanych krajach. Według najnowszych szacunków, nawet 50% społeczeństwa może być dotknięte nadmierem tkanki tłuszczowej.

Biorąc pod uwagę, że od nadwagi do otyłości już jest całkiem niedaleko – takie statystyki są wręcz zatrważające. Tym bardziej, że każdego roku na skutek otyłości i powikłań z niej wynikających umiera 1 500 000 (półtora miliona!) ludzi.

Nadwaga nie jest chorobą, a jedynie objawem nieodpowiedniej diety, siedzącego trybu życia lub innej jednostki chorobowej. Jej „leczenie” jest możliwe bez stosowania rozmaitych środków. Mimo to, wiele osób decyduje się na zakup specyfików, aby pozbyć się problemu jeszcze szybciej.

Jednym z najpopularniejszych suplementów na odchudzanie jest zielona herbata. To preparat ogólnodostępny, którego koszt nie powinien przekraczać dziesięciu złotych. W porównaniu do innych środków, można powiedzieć, że zielona herbata jest naprawdę tania.

Niska cena, a skuteczność – czyli wszystko o efektywności zielonej herbaty

W przypadku zielonej herbaty, cena nie idzie w parze z jakością. Ale to, bardzo dobrze! Niska cena, nie jest bowiem spowodowana niską skutecznością.


Zielona herbata to specyfik wykorzystywany od dawien dawna. Początkowo traktowany był jako napój pobudzający, poprawiający pracę układu krążeniowego. Z powodzeniem stosowano go również w leczeniu zapalanie spojówek. Dzisiaj przeznaczenie zielonej herbaty jest nieco inne. Ogromna popularność tego środka to wynik przede wszystkim – właściwości odchudzający.

Zielona herbata wykazuje działanie pobudzające metabolizm. Ponadto, ogranicza apetyt poprzez uczucie sytości.

Zielona herbata – jak dawkować i stosować?

Stosowanie zielonej herbaty możliwe jest w dwóch formach: naparu z suszu ziołowego lub kapsułek z ekstraktem z zielonej herbaty. Oba rozwiązania charakteryzują się podobną efektywnością.

Zaleca się przyjmować zieloną herbatę 1-2 razy dziennie, najlepiej w pierwszej części dnia (silne działanie pobudzające).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *