Szybkie spalanie tkanki tłuszczowej – jak szybko pozbyć się nadmiaru tłuszczu?

odchudzanie

Coraz więcej osób narzeka na swoją sylwetkę. Siedzący tryb życia oraz nieodpowiednie nawyki żywieniowe skutkują nadwagą u prawie połowy cywilizowanego społeczeństwa.

To wszystko przyczynia się do tego, że temat odchudzania staje się jeszcze popularniejszy. Tysiące zapytań o dietę, trening i suplementy pojawia się w polskim Internecie. W dzisiejszej publikacji pragniemy odpowiedzieć na pytanie dotyczące szybkeigo spalania tkanki tłuszczowej. Jak to zrobić? Jak ćwiczyć i co jeść, by schudnąć?

Zacznij od diety

Absolutną podstawą odchudzania jest zmiana nawyków żywieniowych. Dieta powinna być nie tylko zbilansowana pod względem kaloryczności, ale także – zdrowa i pełnowartościowa. W przeciwnym wypadku, odchudzaniem możemy zrobić sobie krzywdę – spowodować osłabienie organizmu.

Dietę odchudzającą charakteryzuje duża ilość posiłków. Dietetycy zalecają jeść często (do siedmiu posiłków na dobę), ale w mniejszych porcjach. Dzięki temu, organizm na bieżąco trawi i zużywa dostarczony materiał.

Zadbaj również o suplementację

Rola suplementów diety przy odchudzaniu jest coraz większa. Warto zadbać również i o ten element, gdyż pełni rolę wspomagacza (przyśpiesza odchudzanie), ale także dodatkowo motywuje.

Pamiętaj o treningu

Wiele osób mylnie uważa, że dieta i suplementy okazują sie dostatecznym rozwiązaniem na nadwagę. Niezwykle ważna jest również aktywność fizyczna.

Prowadząc siedzący tryb życia, trudno o generowanie zapotrzebowania na energię. Kiedy go nie ma – organizm nie wykorzystuje dostarczonych węglowodanów i odkłada je w postaci tłuszczu, tworząc nieestetyczny defekt.

Jak powinien wyglądać trening odchudzający? Przede wszystkim musi być dostatecznie wyczerpujący i trwać nie mniej niż 30-40 minut. Wynika to z faktu, iż organizm pozyskuje energię w pierwszej kolejności z bieżących dostaw (pożywienia), dopiero po kilkunastu minutach korzysta z zapasów, tudzież tłuszczu.

Najlepszą formą treningu odchudzającego są aeroby: bieganie, jazda na rowerze, pływanie i wiele innych podobnych form aktywności fizycznej.

Polecamy: Zielona herbata jako wsparcie dla odchudzania (i nie tylko!)

W dzisiejszych czasach, stosowanie rozmaitych suplementów diet jest bardzo powszechne. Wszakże, są on niezbędne, aby dieta była pełnowartościowa. Jednym z najlepszych przykładów jest zielona herbata – preparat powszechnie dostępny w sklepach ze zdrową żywnością, supermerketach oraz w Internecie.

Zielona herbata – jak działa?

Napar lub ekstrakt z zielonej herbaty wykazuje bardzo silne działanie pobudzające. Niektórzy wręcz traktują preparat ten jako zdrowszą kawę.

Zielona herbata ma jednak zdecydowanie więcej dobroczynnych właściwości, a mianowicie:

  • hamuje rozwój próchnicy na zębach
  • łagodzi objawy zapalenia spojówek
  • obniża ciśnienie we krwi
  • pozytywnie wpływa na pracę i funkcjonowanie układu krwionośnego
  • poprawia samopoczucie

Jednakże, największą popularność zielona herbata zyskała w momencie publikacji badań, które jednoznacznie wskazały, że ma ona również wpływ na odchudzanie.

Zielona herbata i jej właściwości odchudzające

Nadwaga stanowi bardzo potężną chorobę – już teraz dosięga niemal 50% cywilizowanego społeczeństwa, a liczba ta cały czas rośnie. Receptą jest prowadzenie zdrowego trybu życia, a tego nieodłącznym elementem jest – pełnowartościowa dieta. Nie ma zatem nic dziwnego w tym, że społeczeństwo tak ochoczo sięga po różnego rodzaju suplementy diet.

Zielona herbata ma spory wpływ na procesy regulujące pracę metabolizmu. Za jej sprawą dochodzi do znacznego przyśpieszenia przemiany materii. Uważa się również, że oddziałuje na łaknienie (hamuje apetyt).

Napar lub ekstrakt z tej rośliny ma również właściwości oczyszczające organizm z toksyn, przez co z największą swobodą można określić go mianem idealnego środka wspomagającego zdrowy styl życia.

Jak stosować zieloną herbatę?

Zieloną herbatę stosujemy 2-3 razy na dobę. Najlepiej w godzinach porannych (ze względu na działanie pobudzające).

W przypadku ekstraktu (zielona herbata w tabletkach), warto zalecić się do sugestii producenta, gdyż dawki mogą być bardzo różne. Nie mniej jednak zazwyczaj, jest to maksymalnie 1-2 kapsułki dziennie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *